Bio amanida viva de fulles verdes, papaia, poma i alvocat amb paté de remolatxa i pastanaga

Bio amanida viva de fulles verdes, papaia, poma i alvocat amb paté de remolatxa i pastanaga, tot plegat amanit amb oli d’oliva verge extra, barreja de cinc pebres i salsa tamari. El paté de remolatxa i pastanaga s’inspira en una recepta de la Martina Feros (MartiNaTural): https://martinatural.wordpress.com/2015/02/08/pate-de-zanahoria-y-curcuma/.

De Menjar de veritat

Pastís bio crudivegà de xocolata

Pastís bio crudivegà deshidratat amb una base d’avellanes activades, dàtils, canyella i vainilla en pols i un farcit de macadàmies i anacards activats, garrofa i cacau en pols, oli i llet de coco, canyella i vainilla en pols i per decorar coco ratllat i fajol activat i deshidratat. Deliciosíssim!!! :-p

De Menjar de veritat
De Menjar de veritat

Bio panets vius de remolatxa i fajol germinat

Bio panet viu de fajol germinat a casa, llavors de sàlvia hispànica (chía), farina de coco, clofolla de plantago ovata (clofolla de saragatona de l’Índia en català i psyllium husk en anglès), ceba fresca, remolatxa, panses, llevat nutricional, oli d’oliva verge extra, suc de llimona, tamari, orenga deshidratada, flocs d’algues i sal d’herbes.

De Menjar de veritat

Súper berenar viu!

Aquest berenar ja té unes quantes setmanetes i ara mateix el trobaria massa pesat (amb la primavera a sobre, em vénen més de gust cosetes lleugeres i fresquetes), però aquí el teniu per quan faci més fred!

Bio brownie crudivegà (avellanes activades, cacau, garrofa, canyella i vainilla en pols, orellanes d’albercoc, farina i oli de coco i mitja nou pacana) amb gaufrettes crudiveganes deshidratades (lli daurat germinat a casa, plàtan, llimona, canyella i vainilla en pols) i crema de xirimoia, poma, llimona i plàtan amb sàlvia hispànica, oli de coco, canyella i vainilla en pols i topping de coco ratllat, nibs de cacau i fajol germinat i deshidratat. El súper berenar! :-p

De Menjar de veritat

Què es pot fer amb una tassa d’avellanes bio crues i uns quants ingredients més…?

Què es pot fer amb una tassa d’avellanes bio crues i uns quants ingredients més…? Fa unes setmanes, vaig posar una tassa d’avellanes a remullar una nit i l’endemà en vaig fer un litre de llet d’avellanes (mig litre es va convertir en un batut de cacau, garrofa, plàtan, canyella i vainilla en pols). Amb la polpa de les avellanes, cacau, garrofa, canyella i vainilla en pols, orellanes d’albercoc i farina i oli de coco, vaig obtenir una pasta que vaig convertir d’una banda en unes trufes (cobertes de coco ratllat) i de l’altra en uns brownies (amb mitja nou pacana com a element deliciós i decoratiu). No està gens malament, oi? 😉

De Menjar de veritat

Bio amanida florida i viva! :-)

Bio amanida viva de fulles verdes i flors variades amb gerds, brots de llenties germinades a casa, hummus de cigrons germinats a casa, pasta de sèsam, oli d’oliva verge extra, suc i polpa de llimona, coriandre fresc, barreja de pebres i flocs d’algues.

De Menjar de veritat

Panets bio crudivegans de ceba

Panets bio crudivegans de pipes de gira-sol germinades a casa, llavors de sàlvia hispànica (chía), farina de coco, clofolla de plantago ovata (clofolla de saragatona de l’Índia en català i psyllium husk en anglès), ceba fresca, llevat nutricional, oli d’oliva verge extra, suc de llimona, tamari, orenga deshidratada, flocs d’algues i sal d’herbes. Boníssims i molt sorprenents!!!

Aquesta fórmula es basa en les receptes de la Consol Rodríguez, Kijimuna’s Kitchen, i especialment en un pa que vaig tenir la sort de tastar amb el meu amic Jordi M. el 23 d’abril passat, en un dels meravellosos i deliciosos tallers que la Sílvia i l’Alfred, de René + que electrodomèstics organitzen força sovint. Moltes gràcies a totes aquestes persones per inspirar-me i acompanyar-me en aquest camí cap a una alimentació més conscient, sana i, sobretot, VIVA!!! 🙂

De Menjar de veritat

Plat combinat bio crudivegà

Plat combinat bio crudivegà. L’amanida: Barreja de fulles verdes, espàrrecs verds, tomàquet molt madur, pipes de gira-sol germinades a casa, panses. L’hummus: cigrons germinats a casa, tahini (crema de sèsam), suc i polpa de llimona, oli d’oliva verge extra, dent d’all amb pell, comí en gra, cúrcuma, sal d’herbes i flocs d’algues. L’hamburguesa: cigrons germinats a casa, remolatxa, pebrot vermell molt madur, penques d’api, pastanaga, suc i polpa de llimona, oli d’oliva verge extra, sal d’herbes, barreja de pebres i flocs d’algues.

De Menjar de veritat