Bio amanida viva variada “verde que te quiero verde”

Bio amanida viva variada “verde que te quiero verde”, amb enciam fulla de roure, cogombre, bròquil marinat (en suc i polpa de llimona, oli d’oliva verge extra, tamari i herbes mediterrànies), poma golden, llenties pardines germinades a casa, paté d’avellanes crues (remullades durant 4h a 8h i triturades, un cop ben netes i escorregudes, amb suc i polpa de llimona, oli d’oliva verge extra, una dent d’all, llevat nutricional, tamari, barreja de cinc pebres acabats de moldre, pebre vermell i herbes mediterrànies), julivert fresc, oli d’oliva verge extra, barreja de cinc pebres acabats de moldre, pebre vermell i herbes mediterrànies.

Anuncis

Bio batut verd de llet d’avellanes, te matxa i estèvia

Bio batut verd de llet d’avellanes amb te matxa i estèvia en pols.

Bio amanida viva variada d’endívies, tomàquet i alvocat

Bio amanida viva variada d’endívies, tomàquet i alvocat amb poma golden, brots de fenigrec germinats a casa, panses sultanes, olives negres d’Aragó empeltre, oli d’oliva verge extra, tamari, barreja de cinc pebres acabats de moldre i llevat nutricional.

Com fer bio bombons crus sense sucre ni edulcorants

Com que acostumo a portar-ne als llocs on em conviden a menjar i m’ho pregunten sovint, a continuació explicaré com fer bio bombons crus sense sucre ni edulcorants: primer cal triturar mantega i pasta de cacau crues i fer-les fondre a 37 graus amb oli de coco; després es pot endolcir la pasta semi líquida però espessa amb lúcuma i garrofa crues en pols, amb un plàtan ben madur, amb dàtils secs… i afegir un xic de sal de l’Himalaia a la barreja per tal que hi destaqui la dolçor. Els motlles es poden preparar amb fruits secs crus, fruita seca, etc., abans d’omplir-los amb la xocolata fins dalt: ametlles, avellanes, nous, festucs, anacards, fajol germinat i deshidratat (súper cruixent!), panses, móres blanques o nabius vermells deshidratats, trossets de llavors de cacau deshidratades (també anomenats nibs), etc.

Bio amanida viva de carxofes i bròquil marinats

Bio amanida viva de tomàquet, alvocat, olives negres empeltre, carxofes i bròquil marinats (en suc i polpa de llimona, oli d’oliva verge extra, tamari, julivert fresc o deshidratat, orenga, alfàbrega i marduix deshidratats, barreja de cinc pebres acabats de moldre i pebre vermell dolç en pols).

Tant les carxofes com el bròquil es poden preparar dies abans i es poden deixar a la nevera en un pot de vidre ben tancat. Així ja els tindrem preparats per a la propera amanida! 🙂

Bio estofat semi cru de pèsols germinats

Bio estofat semi cru de pèsols germinats: Quan fa fred, sovint ve de gust menjar plats energètics com aquest, oi? 😉

Un cop remullats els pèsols (no frescos, sinó deshidratats) durant una nit i germinats durant uns dies…

…poso una ceba ben gran, dues pastanagues, un boniato, una dent d’all, un carbassó i un nap al robot de cuina amb aigua osmotitzada. Ho trituro 15 segons i ho deixo bullir a temperatura màxima durant 10 minuts (en realitat es cou de debò durant pocs minuts, perquè el robot tarda força a posar-se a la temperatura màxima). Un cop aturada la cocció, hi afegeixo una cullerada de miso d’arròs integral i soja sense pasteuritzar (de La Finestra sul Cielo), els pèsols germinats a casa, una barreja de cinc pebres acabats de moldre, cúrcuma, gingebre, pebre dolç i de Caiena en pols, nou moscada acabada de moldre, julivert fresc i fulles d’ortiga deshidratades. Aleshores deixo que el robot doni voltes a l’estofat semi cru durant cinc minuts en mode cullera i, abans de servir-lo, hi afegeixo oli d’oliva verge extra i llevat nutricional amb vitamina B12 integrada (de Energy Fruits). És molt bo i molt reconfortant! 😛

Bio endívies amb patés d’hivern crus

Bio endívies amb patés d’hivern crus de pipes de gira-sol:

  • amb carxofes marinades (en suc i polpa de llimona, oli d’oliva verge extra, tamari, julivert, orenga, alfàbrega i marduix deshidratats, barreja de cinc pebres acabats de moldre i pebre vermell dolç en pols), llevat nutricional i aigua osmotitzada; decorat amb reishi en pols;
  • amb remolatxa, suc i polpa de llimona, oli d’oliva verge extra, tamari, julivert fresc, barreja de cinc pebres acabats de moldre, nou moscada, gingebre en pols, llevat nutricional i aigua osmotitzada.

Bio crema de verdures d’hivern semi crua

Bio crema de verdures d’hivern semi crua: Fonoll, ceba, all, carbassó, pastanaga i boniato bullits durant menys de deu minuts; bioformatge cru de nous del Brasil amb all, julivert fresc, barreja de cinc pebres acabats de moldre, cúrcuma en pols, tamari, llevat nutricional i aigua osmotitzada; ortiga i julivert deshidratats, nou moscada, gingebre i cúrcuma en pols, oli d’oliva verge extra, tamari, llevat nutricional i brots de fenigrec germinats a casa.

Bio esmorzars vius d’hivern multicolors

Bio esmorzars vius d’hivern multicolors: Un bon costum que és un plaer adquirir és preparar un bon esmorzar multicolor saludable, ben hidratant i ple de sabors, aromes, vitamines, minerals, fibra… I aprofitar que és diumenge per fer-ho en grans quantitats i desar en pots de vidre i a la nevera (amb una mica de suc i polpa de llimona per evitar que les fruites perdin propietats) l’esmorzar de dilluns i dimarts, perquè entre setmana pot ser que ens falti temps per preparar-nos una delícia com aquesta. Els ingredients: taronja, mandarina, kiwi, magrana, móres negres fresques, móres blanques i nabius vermells deshidratats, canyella i vainilla en pols.

Bio crema semi crua de llombarda i poma

Bio crema semi crua de llombarda i poma, en plat sediciós 😉 Segons el que diu una veïna de la meva mare que és d’origen alemany, la llombarda cuita es menja durant les festes de Nadal a Alemanya. Si se li afegeix ceba i all i es couen durant un xic menys de quinze minuts tots junts i després se’ls afegeix poma golden crua amb pell, miso d’arròs integral i soja no pasteuritzat, oli d’oliva verge extra, julivert fresc, una barreja de cinc pebres acabats de moldre, nou moscada i gingebre en pols, es pot triturar tot i convertir-ho en una deliciosa crema ideal per a l’hivern que podem completar amb llevat nutricional.